Amazon Payをご利用されている会員様へのお知らせ
2025.02.07
この度、【2025/02/07(金)12:00頃】にAmazon Payのシステム変更がおこなわれるため、
本ショップの会員情報とAmazonアカウントの連携を解除させていただきます。
そのため、Amazonアカウントでログインができなくなります。
つきましては、お手数をおかけして大変申し訳ございませんが、【2025/02/07(金)】以降、
以下の手順で再度「Amazonアカウント連携」をおこなっていただきますようお願い申し上げます。
再連携後は今まで通り、Amazonログインをおこなうのみでお買い物が可能となります。
■ Amazonアカウントの再連携方法 ■
1.【Fior di Maso】のログイン画面から『会員』でのログインをお試しください。
ログイン画面:fiordimaso.co.jp/shop/member.html
※黒いボタンからログインしてください。Amazonでログインしないでください。
2-1.ログインができた場合
ログイン中の状態で、いずれかの商品をかごに入れてご購入手続きにお進みいただき、
「amazon Pay」のボタンからAmazonアカウントでログインをおこなってください。
実際の購入は不要です。
これでAmazonアカウントの再連携は完了です。
次回から「Amazonアカウント」でログインいただけます。
2-2.『会員』でのログインができなかった場合
ログイン画面にある「パスワードをお忘れの方はこちら」に進み、
登録されているメールアドレス(※)と氏名をご入力いただき、送信してください。
パスワード再設定に必要な「キー」が表示されます。
※Amazonに登録しているメールアドレスと異なる場合があります。
到着したメールに記載されているURLから「パスワード再設定画面」にアクセスし、
「キー」を入力して、再設定処理を完了してください。
※「会員ID」はメール内に「お客様がご利用中のID:」として表示されます。
再設定後『【メールアドレス、または、会員ID】』と『パスワード』でログインをお試しいただき、
上記(2-1.ログインができた場合)の手順で再連携をおこなってください。
Due to the Amazon Pay system change made on [2025/02/07 (Friday) around 12:00],
We will cancel the link between our store's member information and Amazon account.
As a result, you will no longer be able to log in with your Amazon account.
We apologize for the inconvenience, but
Follow the steps below to relink your Amazon account.
After relinking, you will be able to shop as before by simply logging into Amazon.
■ How to relink your Amazon account ■
1. Please try logging in as a "member" from the login screen of [Fior di Maso].
Login screen: fiordimaso.co.jp/shop/member.html
*Please log in using the black button. Do not log in with Amazon.
2-1. If you are able to log in
While logged in, add one of the products to your cart and proceed to the purchase process.
Please log in with your Amazon account using the "amazon Pay" button.
No actual purchase required.
The relinking of your Amazon account is now complete.
From next time onwards, you can log in using your Amazon account.
2-2. If you are unable to log in as a “member”
Go to "Click here if you have forgotten your password" on the login screen,
Please enter your registered email address (*) and name and send.
The "key" required to reset your password will be displayed.
*It may be different from the email address registered with Amazon.
Access the "password reset screen" from the URL written in the email you received,
Please enter your "key" to complete the reconfiguration process.
*The "Member ID" will be displayed in the email as "The ID you are using:".
After resetting, please try logging in with your ``[email address or member ID]'' and ``password.''
Please re-link by following the steps above (2-1. If you are able to log in).
本ショップの会員情報とAmazonアカウントの連携を解除させ
そのため、Amazonアカウントでログインができなくなります
つきましては、お手数をおかけして大変申し訳ございませんが、【
以下の手順で再度「Amazonアカウント連携」をおこなってい
再連携後は今まで通り、Amazonログインをおこなうのみでお
■ Amazonアカウントの再連携方法 ■
1.【Fior di Maso】のログイン画面から『会員』でのログインをお試しくだ
ログイン画面:fiordimaso.co.jp/shop/m
※黒いボタンからログインしてください。Amazonでログイン
2-1.ログインができた場合
ログイン中の状態で、いずれかの商品をかごに入れてご購入手続き
「amazon Pay」のボタンからAmazonアカウントでログインをおこな
実際の購入は不要です。
これでAmazonアカウントの再連携は完了です。
次回から「Amazonアカウント」でログインいただけます。
2-2.『会員』でのログインができなかった場合
ログイン画面にある「パスワードをお忘れの方はこちら」に進み、
登録されているメールアドレス(※)と氏名をご入力いただき、送
パスワード再設定に必要な「キー」が表示されます。
※Amazonに登録しているメールアドレスと異なる場合があり
到着したメールに記載されているURLから「パスワード再設定画
「キー」を入力して、再設定処理を完了してください。
※「会員ID」はメール内に「お客様がご利用中のID:」として
再設定後『【メールアドレス、または、会員ID】』と『パスワー
上記(2-1.ログインができた場合)の手順で再連携をおこなっ
Due to the Amazon Pay system change made on [2025/02/07 (Friday) around 12:00],
We will cancel the link between our store's member information and Amazon account.
As a result, you will no longer be able to log in with your Amazon account.
We apologize for the inconvenience, but
Follow the steps below to relink your Amazon account.
After relinking, you will be able to shop as before by simply logging into Amazon.
■ How to relink your Amazon account ■
1. Please try logging in as a "member" from the login screen of [Fior di Maso].
Login screen: fiordimaso.co.jp/shop/member.html
*Please log in using the black button. Do not log in with Amazon.
2-1. If you are able to log in
While logged in, add one of the products to your cart and proceed to the purchase process.
Please log in with your Amazon account using the "amazon Pay" button.
No actual purchase required.
The relinking of your Amazon account is now complete.
From next time onwards, you can log in using your Amazon account.
2-2. If you are unable to log in as a “member”
Go to "Click here if you have forgotten your password" on the login screen,
Please enter your registered email address (*) and name and send.
The "key" required to reset your password will be displayed.
*It may be different from the email address registered with Amazon.
Access the "password reset screen" from the URL written in the email you received,
Please enter your "key" to complete the reconfiguration process.
*The "Member ID" will be displayed in the email as "The ID you are using:".
After resetting, please try logging in with your ``[email address or member ID]'' and ``password.''
Please re-link by following the steps above (2-1. If you are able to log in).